Pengikut Tersayang

No Kamu

Monday, 16 May 2011

Selamat Hari Guru


Bangun Semua.. Selamat Pagi Cikgu <sambil joget2 macam cite upin ipin>
Mesti korang ingat ucapan tue kan kan
So seperti yg di janjikan aku uat entry nie khas tuk cikgu seluruh dunia nie
dengan ucapannn....


"Kami Guru Malaysia
Berikrar dan Berjanji
Mendidik dan memimpin
Putra putri negara kita"


Haa, gitue la sket sebanyak lirik Lagu Kami Guru Malaysia..
Skali pandang lirik2 tu, memang mendalam maksud nya kan
diorang sanggup ikrar dan janji..semata2 utk masa dpn anak didik diorg
masa depan kita-kita semua kan




Selamat Hari Guru, cikgu!

Buat guru2 tercinta yg pernah mengajarku suatu ketika dlu..terutama cikgu subjek sejarah,add math, fizik n prinsip acct...i love u so much!terima kasih diatas jasa kalian,juga kepada pensyarah- pensyarah tersayang sejak dari matrik till kat universiti, yg banyak mendidik dan mencurah ilmu sehingga diriku berjaya menamatkan pengajian dengan jaya nya..alhamdulillah..
Moga-moga cikgu semua dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan
dan lebih bersemangat mendidik pelajar-pelajar cikgu.


psttt: masih myimpan cita-cita nak jadi cikgu! ngeee...

2 comments:

acheeqa_farhana said...

insyaallah yat..dunia kite baru nak bermula..truskn cite2mu itu :)

::yartHaryati:: said...

yaa acik! ku teruskan cita-citaku^_^