Pengikut Tersayang

No Kamu

Thursday, 12 May 2011

Yat tak Pernah Bersedih kah?

Ko nie hepy jekk.. huha sana huha sini.. jarang nmpk ko muka masam.. Tak pernah ada masalah erk..  Hmmm..hagak mncabar yer bile ditanye semacam itu.. huu.. Aku pon manusia biasa gak tawan2 sekalian.. punya hati n perasaan.. dah tu apesal ko xpnah nangis depan aku? muahahaa.. tak kose aku nak nangis dpn ko, Minah oii.. hehee.. 


kunon2 ngah hambik mood nak sedih

Tak de lah, aku pon penah bersedih gak.. bmuram durja lagi taw.. cuma aku jarang tunjukkan dpn org.. bukan poyo, hmm, ntah lah.. Tapi itu lah gadis sunti <sunti youu> yg bnama Nurulhayati.. aku kalau boleh nak org sekeliling aku hepy2 hendak nya.. bila diorang suka, aku pon secara aoutomatiknya akan sukaa.. ngeee.. Biarlah kesedihan aku nie aku luahkan kat bantal busuk aku jer..<ahh suda ade bantal ucuk upenye, weee>

Bile ko betul2 sedih Yat? Bile yee..bile.. hmmm.. lupa lah.. hehee.. Alah, biasa la kan, pompuan, jiwa cepat touching.. Bpuluh2 taman dalam hati org ppuan nie.. so abang2 sekalian kene lah paham okeh.. hehe.. Hal yg xpatut nak touching pon kdg2 ter touching.. Ter je kan.. tak salah.. Bile pk2 balik, walaweyy, mcm tue pon nk nangis ke yat..Baru lah hinsap, baru nak mesej mtk maaf.. Baru nak tegur, ajak pg makan,konon nak blanje..ngeee...

Yaaa..suda ingat.. aku betul2 sedih + menangis bila Lappy aku uat hal, sume data2 dlm disk D aku hilang.. habis sume korang.. gambar2 lah paling aku syg skali.. nak import mane lak kan bile dh hilang.. n aku memang sengal sbb x uat backup awal2.. uwaaa.. Memang sedih.. Memang.. Time tue abg Syapik aku lah jd mangsa ..sian dier menadah je dengar aku mrh2, konon2 aku ngah marah ngan org format lptop aku! Pentakot lah ko Yat, marah je lah org yg hilangkan data ko tuu..marah? aku tak sampai hati nk marah.. takot aku jer yg menangis bile aku marah dier.. muahahaa

Lagi.. Bile masa ko sedih Yat.. ehmmm< merenung dlm2 mata Minah Kepoh>.. Minah, hidup nie Ibarat ibu mnyuap mkanan ke mulot anak nya..aik, Makna nya ape.. Aku tinggalkan minah kepoh ngan tanda tanya nya.. Ahh, malas aku nak mjawab soklan ko.. kan aku dah kata td, hanya bantal aku je yg twu bile aku bsedih.. hehee.. But supaya aku tak tinggalkan ko ngan kesedihan, aku cume leh gtwu aku cukup sedih bila ade org yg aku pcaya tikam blkg aku.. sakitt wooo.. hagak2 lah nak tikam, jgn la smpai aku twu.. hehehee.. sekian

TopList Boleh Jadi Yat Sedu Sedan:

    * Problem Diri Sendiri
    * Problem dlm Family
    * Kenakalan Abg Syapik
    * Kecurangan Kawan, especeli kwn Rapat

psttt, ekelly hanya org tertentu je yg twu aku ngah bsedih.. heeee

4 comments:

acheeqa_farhana said...

saya tau mase2 yat hayati bsedih..hee :p

l a l a , S h a h e i l a said...

hehe.. semua org mesti pernah sedih..

::yartHaryati:: said...

acheeqa~ awk memg heabt.. tbaek utk sy.. hehehe

::yartHaryati:: said...

lala~kan kan.. cume twu tak twu jer org keliling kte nie..hehee