Pengikut Tersayang

No Kamu

Friday, 23 March 2012

Sedih nya Hati Ini..

Assalamualaikum..

Saya sedih...



Memang tengah sedih..sedih..sedih sangat-sangat.. Meleleh-leleh kot air mata aku malam tadi.. Yaaa.. aku dah tak cukup kuat macam dulu.. Jiwa tak seteguh dulu.. Adakah aku berubah.. Bersikap lebih sensitif, hal remeh pon nak diperbesarkan.. Benda kecik satu dunia pon nak tahu.. Ehmmmm.. Aku memang bersalah sebab ada sikap macam tuu.. Tapi harus di ingat sikap itu tak lah sehebat mana.. tak lah sampai menguji kesabaran sesetangah orang..Tidak sama sekali..

Aku mungkin memerlukan lebih perhatian atas sebab-sebab tertentu.. Mungkin memerlukan sedikit lagi curahan kasih sayang yang telah sedia ada diberikan.. Bersikap keanak-anakkan kah jika begitu? Tidak yaa.. Itu semua normal bagi seorang perempuan yang hidup jauh dari sang putera yang di cintai nya.. You know normal? Normal like usually.. sudah kebiasaan.. atau dengan erti kata lain normal like me..

Kadang-kadang aku terfikir, adakah aku sangat jahat dengan sengaja mencari pasal, mencari masalah dalam hubungan nie..Menuduh begitu begini sehingga di kata cemburu buta.. Sehingga membuat sang putera marah, menyebabkan beliau tidak mahu lagi layan perasaan ini.. Sungguh..Sungguh aku tidak sengaja bersikap begitu.. Mana mungkin aku sanggup menyakiti hati orang yang aku sayang.. Tidak..


Di sini aku hanya ingin menyatakan kesedihan ku yang telah lama ku pendam.. Yaa..Kali ini aku sangat amat sedih.. Sangat amat kecewa.. Sedih dengan perasaan ini yang entah apa-apa.. Kecewa dengan perangai ini yang di kata tak berubah-ubah dari dulu..Maafkan aku.. Maafkan aku sang putera..

Tapi biarlah untuk 2,3 hari je nie aku di biarkan sendiri.. Biarlah.. Melayan perasaan yang gundah gulana ini.. Melayan jiwa yang di kata berkecamuk ini.. Cukup lah sekadar coretan ku di sini.. Dapat memberi kan beliau bayangan bagaimana keadaan ku sekarang.. Diriku ini baik-baik aja.. Just let you know, aku cukup bahagia sepanjang dengan mu.. Wahai sang putera yang ku sayang.. 

Melayan lagu Nera-Hatiku Milikmu pada saat dan ketika ini memang cukup sesuai.........



No comments: