Pengikut Tersayang

No Kamu

Monday, 24 September 2012

Kemunculan Yang Di Nanti..Ekekee


Assalamualaikum...


Holla holla everibadi.. zappp zappp zappp ~halau nyamuk labah-labah lipas.. oppaaa.. dah bersawang belog yat neh.. apa nak jadi lah kan.. masih wujud lagi ke tuan empunya blog nie.. huhuu..
Actually aku teramat lah bizi sehingga lupa nak menghupdate entry baru.. sangat amat kot.. macam-macam hal yang berlaku sejak aku join Sl1m beberapa bulan yang lalu..ingat tak pasal entry tuh?? Hahaa.. kalau lupa boleh je refer sini..


So hari nie dan saat nie aku berjaya menyetelkan semua and aku rasa memang patut aku start aktif balik menulis blog kesayangan aku neh.. omak aihh ayat panjang berjela..huhu.. Eiiii windu nyee nak berbeloging.. windu nak touchup+hias balik blog nie bagi nampak gojes hot sket kan.. Windu nak jalan-jalan golek panjat umah blogger yang lain.. windu nak luahkan isi hati sendu sedih macam zaman mudo-mudo luluu.. hukhukkk.. Windu okeh! Ngeee..


Anyway aku still macam dulu.. ceria dikelilingi insan-insan tersayang yang sentiasa mengambil berat, memberikan sokongan padu ampuh lagi jitu kat aku.. hahaa.. Ape lagi..Tunggu kemunculan entry baru aku esok hari yaaa... Papai!






No comments: