Pengikut Tersayang

No Kamu

Monday, 29 October 2012

Aku Pelupa !!


Assalamualaikum..

Aku Pelupa keeee kamu yang pelupaaa...
Macam kamu yang lupa..
Tapi aku pon sama
Tak ingatkan kamu..
Kan aku yang patut lagi ingat
Benda-benda macam nie..
Aku perempuan
Kamu pulak lelaki..

Mesti pernah dengar kan..
“Lelaki nie lemah kalau bab mengingat tarikh-tarikh penting nie
Contohnya tarikh ulang tahun perkahwinan
Ataupun tarikh lahir sang pasangan
Biasalah kan
Lelaki mana suka ingat nombor- nombor nie
Alergik katanya..Hewhew..
Selalunya perempuan yang lagi ingat tarikh-tarikh istimewa
Perempuan kan makhluk istimewa lagi terindah..”

Tapi aku kan perempuan
Kenapa aku pon boleh lupa..
Sama dengan kamu
Dan..
Adakah aku dah tergolong dalam kumpulan itu..
Kumpulan yang Dr M pernah mention kan
Melayu Mudah Lupa..
Melayu Mudah Lupa..
Lupa jugak nak ingatkan kamu..
Malu nya akuu
Tengok blog baru pasan baru tawu..
Itupun selepas berberapa jam lalu
Mentelaah ke blog rakan-rakan yang lain dahulu..
Maaffin aku..
Maaffin aku..
Yang semalam adalah..

Anniversary aku dan kamu...



Happy Anniversary Sayangku..
Sang Pencinta Hatiku..
Aku Sayang kamu..
Hikhik..
Maluuuuu...




2 comments:

♥ sitifarhana ♥ said...

happy aniversary yat ! alololooo tomeyy..hehehe

Ainur Hamzah said...

sweet! tp lelaki memang suka lupa. benci betul:/