Pengikut Tersayang

No Kamu

Wednesday, 24 October 2012

Burger Bakar Kaw-Kaw Nyummehh!


Assalamualaikum..


Encik Syafiq awal-awal pagi dah kejot bangun..6.20pagi kot.. Takot aku tertinggal subuh pesannya.. Alahai awak.. pagi sangat lah.. Tak puas tido lagi taw.. Tengah mimpi Aqasha jadi imam muda tuu.. dan nak mimpi Fizo Omar jadi ofismate lak tetiba deringan bery-bery ku mengganggu.. Uwaaa... Nak tak nak kena bangon gak walaupon ntah mengeliat untuk keberapa kali tah.. Thanks awak coz kejotkan saya and lain kali kejot lah awal lagi.. Pukul 5 lak yee.. Saya suke sangat taw.. Huhuu..

Petang nya~Aku balik keje dan usha dak umah aku semua tapaw nasi.. Wahhh asal tak habaq awai-awai nak tapaw cik akak oii.. Yang aku lak takde sebarang bekalan makanan pon untuk mencekik malam kang.. Nak makan ngan sape aku malam nie.. Aku terus menjalankan tugas aku.. Memujuk My Syafiq datang malam nie tak kira okehh kene datang gak untuk teman aku dinner.. Pastue aku bagi ayat pancing sket nak belanja dia makan burger bakar..Alah sebagai pemangkin semangat dia nak datang jenguk aku malam nie..Dia pon setuju tanpa bantahan..  Yes! muehehehee..

My Syafiq cakap ada satu cawangan baru Burger Bakar kat area tempat tinggal aku tuu.. Burger Bakar Kaw-Kaw katanya.. aku memang dah lama mengidam burger bakar Kaw-Kaw nie..Sebab burger bakar nie lah perintis kepada burger bakar yang lain.. Mula-mula dulu diperkenalkan before yang lain muncul bak cendawan lepas hujan.. Aku teruja gak nak try yelah selama nie tengok kat tv jee pasal kesedapan burger nie.. Sampai ada yang cakap nak mengunyah kat mulot pon takkan muat.. Wauu.. Besar betol lah kan! Wajib lah teraii kan.. Hewheww..

Sangat ramai kot nak menunggu turn order.. Sempat gak lah air aku abis separuh. Borak-borak ngan My Syafiq untuk hilangkan buhsan sampai tak tawu dah nak borak apa lagi.. Walah.. Tapi sebab nak rasa burger nie punya pasal kena gak bersabar penuh ikhlas.. Hehehee..

Menunggu dengan penuh ketatasusilaan.. =p


...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Dan masa yang ditunggu dan diidam telah muncul.....

 Yang nie My Syafiq punya.. Ape tah nama dia..

 Chicken Cheezy Double Kaw Kaw kot
Memang tak muat nak masuk mulot weyh..
Price: RM11.50





Yang nie plak khas dibuat untuk aku.. hehehee..
Beef Cheezy Meleleh tak hingatt..
Price: RM 10.50




Yang nie adalah side dishes dia.. Hanya topup RM 3 sahaja lagi..
Melelehh kot chees dia dan dihidang masih panas-panas lagi..




Usha-usha belek-belek dulu before meng'Gapp'




Perghhhh ditekan-tekan pon masih menebal lagii
Tak percayalahhh..




Pastue baru lah boleh tersenyum simpul menyimpul bila 
burger dah ready terhidang
Jemput Makan..
Hehehee...




Rasanya boleh ditahap membanggakan dan aku rasa lagi sedap burger bakar Kaw-Kaw nie dari burger bakar brand lain..Mantop! Sorry Abang Burn saya dah tak berminat untuk rasa burger bakar anda lagi... Mueheehe...


Ok babaaiii... ^_^



3 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

best giler momoy tengok bukan main banyak cheezy...
nak balik KL nak cari beger

♥ sitifarhana ♥ said...

aku nak jugak..takkan sapik je dpt..tak adil tak adill..hahaha

Amie ChanChank said...

actually abang burn uh lahir daripada kaw kaw burger jugak, kalau xde kaw kaw, abang burn xkan wujud pun.. tu lah klw bisnes saling nak khianati satu sama lain, jangan jadi mcm abang burn, walaupun company happy, tp ade memori hitam di sebaik kewujudan nyee. mmg x kesah lah klw buger abang burn dlu mmg sebijik dgn kaw kaw..