Pengikut Tersayang

No Kamu

Wednesday, 24 October 2012

Lapan inchi??

Assalamualaikum..

Tetiba petang smlm mak aku kol.. Pada mulanya bertanyakan kesihatan dan keadaan aku di perantauan nie.. Bondaku tue macam selalu lah kan.. Pertanyaan nye kadangkadang leh buat aku tersentap.. dan setiap kali bergayut ngan beliau tak sah kalau tak dengar suara sedih nya itu.. Sedih mendengar diriku ini jauh dengan dia.. Hmmm... 

Tapi yang sentap menyentap yang mak aku tanyakan kali nie adalah mengenai harta permberiaan kakak kandungku hari raya tempoh hari yang masih tersadai kat bilik di rumah kampung halaman..Thanks akak terchenta..budimu ku kenang sampai bila-bila..heee..Tapi mushkil Acaner mak boleh nampak aku still tak sentuh pemberian tersebut?! Macam dah sorokkan dalam baik-baik kat bawah katil..konon-konon dah ku angkut sekali ke keyyeell nie..Alahai.. Dan harta tersebut ialah kasut yang dikatakan fesyen terbaru lagi sensasi di abad ini seperti yang akak aku war-warkan.. Dah bape bulan yaa.. Tiga bulan lah kot kasut tue terperuk kekal kemas dalam kotak dia lagi.. Patutlah mak aku marah.. Tak berusik katanya.. Hewheww...

Jangan mak aku pergi gosok kasut tue tiap-tiap hari sampai berkilat sudahh.. Sayang katanya.. Baik lagi bebel nya...


Walahhh.. 



Walah-walah..



Walah weyhhh...





Mak.. kasut macamnie kene tunggu berat adik 49kg baru adik pakai.. Ye mak yeee... Ngehngehhh...


Aku lagi selesa kalau merayau dengan sepatu tersarung di kaki jenis flat or selipar jek.. Wedges pon aku tak prefer sangat sebab tak selesa katanya takot melecet . Hehehee




Langkah makin panjang bila kasut nie tersarung.. 

Ok babaaii.. ^_*



3 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhhh cantiknyer
pakai la dear

♥ sitifarhana ♥ said...

mohon bagi aku kalau tak mau..mohon mohonnn..HEHE

Che Siti Maryam said...

cantik la kasut akk...:)